luni, 7 septembrie 2015

8


Dacă aș putea alege brațele care să mă cuprindă cu căldură înainte să adorm, ar fi ale tale. Sunt cel mai primitor cămin. Sunt casa pe care nu mi-aș dori vreodată să o redecorez sau să o schimb.
Dacă aș putea avea cel mai frumos vis, ar fi despre tine. Am călători în jurul lumii sau am zbura, aș alerga spre tine, te-aș lua de mână și nu ți-aș mai da drumul.
Dacă aș putea să mă trezesc lângă cineva, ai fi tu. Doar chipul tău m-ar face să zâmbesc din prima secundă în care am deschis ochii.
Dacă aș putea alege o melodie, ar fi vocea ta. Chiar și atunci când mă cerți îmi vine să chicotesc. Chiar și atunci când ești supărat zâmbesc în sinea mea, pentru că știu că sub acea mască tristă, mă iubești.
Dacă aș putea să mă pierd în ochii cuiva pentru ore întregi, aș alege privirea ta siropoasă. Adesea vorbește mai mult decât tine, mereu e caldă, plină de iubire.

Dacă aș putea alege o persoană pe care să o păstrez, ai fi tu. Pentru că persoana care ești azi, ai fost ieri și vei fi și mâine. Persoana care mi-a furat inima și pe care am să o iubesc necondiționat. Sunt mândră de tine și îți voi fi alături. Always, forever.

Un comentariu: