marți, 9 septembrie 2014

Blogmeet

Pâna acum am încercat sa tin acest blog departe de ochii lumii. De ce? Pentru ca îmi place sa împartasesc gândurile cu strainii, dar fata de oamenii pe care îi cunosc am un fel de jena. E ca si cum mereu port o masca, iar aici o dau jos, ma dezbrac de temeri, iar ei încep sa le citeasca.
Ajutata de un prieten, am hotarât sa merg la o întâlnire a bloggerilor din Botosani. Nu mi-a parut rau. Am fost chiar încântata. Desi mai fusesem înainte, data asta chiar am apucat sa vorbesc cu ei, sa îi cunosc mai bine.
Am stat aproape 3 ore, am râs şi am învăţat lucruri noi datorită celorlalţi. De asemenea, am avut parte de cei mai delicioşi cartofi prăjiţi, pentru care trebuie să mulţumesc localului Gourmand Social Caffe
Aştept cu nerăbdare următoarea întâlnire şi sper că voi putea fi prezentă. 

2 comentarii:

  1. Cat de frumos! As vrea sa se faca asa ceva si in Bucuresti. Defapt, sa se faca o zi oficiala cand se intalnesc toti bloggerii. Ar fi dragut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi. Noi incercam sa ne intalnim o data pe saptamana :D

    RăspundețiȘtergere