joi, 6 martie 2014

Nu acum, nu azi

- Pleacă!
- Ce?
- Pleacă!
- De ce? Abia am ajuns.
- Doar pleacă şi nu mai pune atâtea întrebări.
- Dă-mi un motiv altfel nu fac nici măcar un pas.
- Eşti un hoţ!
- Eu?! Ce e cu tine? Ce ţi-am furat?
- Nu e evident?
- Păi..nu prea.
- Inima. Şi ar fi timpul să mi-o dai înapoi sau pleacă şi păstreaz-o.
- Pot să rămân şi s-o păstrez?
- Nu, nu poţi. 
- De ce?
- Doamne, nu mai pune atât de multe întrebări! Pentru că nu vreau. Pentru că m-am săturat să adorm cu gândul la tine.
- Ai coşmaruri? Atât de urât sunt?
- Nu, dar nu-mi place să mă trezesc şi să-mi doresc să fii lângă mine.
- De ce? Ţi-aş strica ziua?
- Nu. Mi-ai face-o mai bună.
- Şi ce e rău în asta?
- Tu eşti rău.
- Nu, nu sunt. Sunt al tău.
- Ai fost.
- Şi sunt.
- Lasă-mă!
- Nu acum, nu azi, niciodată.

2 comentarii:

  1. Salut!
    Pentru că îmi place blogul tău, m-am înscris. Te invit pe http://primacarteblogdinromania.blogspot.se/ poate ai plăcerea să o citeşti şi să te înscrii…
    O viaţă frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere