sâmbătă, 11 ianuarie 2014

De dragul tău, aş merge oriunde

Îmi amintesc şi acum acea seară de parcă ar fi fost ieri. Mireasma cafelei plutea în aer în timp ce noi vorbeam. Eram absorbită de cuvintele pe care tu mi le rosteai cu-atâta înflăcărare. Iubeam zilele în care mă lăsai să văd cum arată lumea ta; zilele în care îmi spuneai ce-ţi place şi ce nu; zilele în care îmi spuneai ce-ţi doreşti şi cum urmează să arate viaţa ta. Nu pentru că aveai obiective măreţe, ci pentru că era plăcut să te văd fericit; să te văd pur şi simplu zâmbind. Era plăcut să ştiu că-ţi doreşti să împarţi orice nimic cu mine.
Râdeam când îmi spuneai că nu vrei să pleci fără mine, deşi respiraţia mi se tăia de fiecare dată când îmi aminteam că trebuie să fugi; că trebuie să te pierd, fără să ştiu când o să te mai am sau dacă o să te mai am vreodată.
Ai observat îngrijorarea în ochii mei şi mi-ai citit tristeţea fără măcar să rostesc un cuvânt. Poate că acesta e încă un motiv pentru care te iubesc atât de mult. Nu pot să te mint şi nici nu vreau. M-ai luat în braţe, apoi ne-am rezemat amândoi frunţile de geamul cafenelei. M-ai întrebat unde aş vrea să merg ; ce-aş vrea să fac. Ţi-am spus că vreau să ajung la stele, aşa că m-ai aruncat spre cer.
Pentru câteva minute am rămas acolo, plutind pe un nor şi visând. Tu erai în fiecare colţ din mintea mea. Tu erai în fiecare vis. Şi tot tu erai cel care m-a prins în braţe atunci când am căzut.
La pieptul tău mă simţeam mereu mică, fragilă. Te-ntrebam adesea de ce mă protejezi, de ce mă alinţi? Tu zâmbeai şi-mi spuneai atât de natural : Pentru că te iubesc.
Nu ştiu cum va fi atunci când vei pleca, dar nici nu vreau să mă gândesc la asta, pentru că momentan eşti aici şi te am. Te am doar pentru mine şi asta mă face fericită.
Şi trebuie să-ţi spun un secret. De dragul tău, aş merge oriunde. Aş merge până la celălalt capăt al lumii dacă aş şti că mă aştepţi acolo, pregătit să mă iei în braţe şi să nu-mi mai dai drumul.

2 comentarii:

  1. frumos.
    Trebuie sa iubesti mult pe cineva daca esti dispusa sa mergi oriunde de dragul acelei persoane.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atât de mult încât.. pare că nimic nu mai contează.

    RăspundețiȘtergere