sâmbătă, 14 decembrie 2013

Pentru tine

1. Îmi atingi mâinile, degetele uscate, vârfurile reci. Ne îmbujorăm. Îmi cuprinzi faţa şi, în sfârşit : umed şi apăsat, cald, şovăielnic şi stângaci, încet, adânc şi flămând... În două fracţiuni de secundă îmi aduci universul pe buze. În inimă.
2. În patul tău trăim din iubire. Gurile noastre se hrănesc cu sărutări şi aer, asezonate cu şoapte. În patul tău, îmbrăţişaţi, închipuirile ne par adevărate. În patul tău, cu capetele unul lângă altul, desluşim misterele lumii, răspunsuri la marile întrebări, şi dincolo de toate acestea, distingem un tipar străvechi.
3. În fiecare noapte mă pun în pat şi las un loc lângă mine, sperând că o să vii; sperând că eşti acolo deja. Zâmbesc şi întind mâna spre tine. Rămân dezamăgită deoarece tu nu mi-o cuprinzi şi locul e gol. Când vei veni? Când nu o să mai pleci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu