luni, 18 noiembrie 2013

Cred

1. Eu cred că sufletul pereche te ţine noaptea în braţe, chiar dacă nu e lângă tine.
2. Eu cred că oamenii iartă mereu pentru că speră că ceilalţi se vor schimba; că vor fi mai buni.
3. Eu cred că oamenii îşi cer scuze chiar şi atunci când nu greşesc pentru că nu vor să piardă persoanele dragi lor.
4. Eu cred că orgoliul e de fapt o armură în care ne îmbrăcăm inima pentru a nu fi rănită.
5. Eu cred că niciodată nu vom putea accepta că cineva ne iubeşte dacă noi nu ne iubim pentru ceea ce suntem.
6. Eu cred că orice e posibil; trebuie doar să crezi.
7. Eu cred că nu poţi câştiga ceva, dacă nu rişti.
8. Eu cred că trebuie să renunţi atunci când inima ta încetează să mai spere.
9. Eu cred că fiecare dintre noi simte; că oricui îi pasă, doar că îi este greu să o arate.
10. Eu cred că toată lumea are vise, idealuri şi speranţe.
11. Eu cred că toţi ne facem planuri, dar nu toţi reuşim să le îndeplinim.
12. Eu cred că toţi ne minţim că putem fi mai buni, că de mâine ne vom schimba, dar de fapt nu reuşim.
13. Eu cred că toţi ne punem întrebări la care niciodată nu primim răspunsuri.
14. Eu cred că toţi ne imaginăm tot felul de scenarii înainte să adormim.
15. Eu cred că măcar o dată ne-am dorit să rămânem cu ochii deschişi întreaga noapte, pentru că realitatea e mai frumoasă decât visul.
16. Eu cred că toţi obosim, dar mereu găsim un motiv pentru care să luptăm.
17. Eu cred că mai am multe de învăţat, dar cel mai important este că în sfârşit am reuşit să mă cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu