sâmbătă, 21 aprilie 2012

Teama de a iubi

Nu credeam vreodată că voi ajunge aici şi totuşi uite-mă : împachetez tot şi mă pregătesc de plecare. Bag mâna în buzunar şi îmi simt inima. Am luat-o înapoi; nu-ţi mai aparţine. O strâng cu putere, cuprinsă de teama de a nu o pierde iar.
Am fost atât de însetată de tine, încât în încercarea mea de a domoli acest sentiment, am pierdut controlul; m-am pierdut pe mine. Vreau să pot zâmbi din nou, fără să îmi fie teamă. Vreau să trăiesc fiecare clipă cu intensitate, ca şi cum ar fi ultima. Nu vreau să mai fiu dependentă de tine. Doare enorm când centrul universului tău pur şi simplu se destramă, iar tu poţi doar să priveşti neajutorat,simţindu-te inutil.
Îmi pare rău pentru că fug de şansa mea de a fi fericită, dar cred că e prea mult pentru mine. Sper să mă poţi ierta, dar renunţ. Închid uşa în urma mea şi plec, ştergându-mi lacrimile amare de pe obraz.

12 comentarii:

  1. Doamne cita tristete vad acum in ochii tai.Trista postarea.Foarte trista.Sfatul meu e sa te mai gindesti ce usi inchizi,ca mai apoi sa nu regreti dublu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii tare, toate trec, dar ai grijă de uși!

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa poti trece peste, o sa vezi, vei inlocui aceasta iubire cu una mai mare, mai puternica, de n ori si n ori plus unu' mai cum vrei tu>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasă toți norii negri să treacă și astfel, vei da peste un cer senin și un soare strălucitor. Oamenii vin și pleacă, dar nu uita, niciodată să nu ai regrete. Acceptă, treci peste și zâmbește :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @a.Lina : Multumesc mult pentru sfat.Voi tine cont de el.
    Multumesc tuturor >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-as dori ca inima mea sa fie in buzunar cand bag mana, mi-as dori s-o pot recupera si eu ... :<

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult postarea ta si imi cer scuze ca nu am mai dat pe aici. Ma pun sa-ti citesc postarile pe care nu am apucat sa le citesc.
    Te pup, Nico. <3

    RăspundețiȘtergere
  8. X. : Cred ca toti avem momente cand ne dorim asta.
    Praf de vise : Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb...
    Postarile tale sunt grozave!

    RăspundețiȘtergere