miercuri, 1 februarie 2012

Schiţa unei absenţe

Mă trezesc în frigul absenţei tale. Simt cum fiorii se răspândesc în trupul meu, ajungând în dreptul inimii. E prima noapte în care îmi lipseşti cu atâta ardoare. Fără să vreau, îmi amintesc de fiecare lacrimă pe care am împărţit-o cu tine. Mă ridic din pat şi îmi îndrum paşii către fereastră. Poteca pe care am contstruit-o împreună, acum e pustie. Fug de dorinţa unei iubiri profunde şi mă mint din nou pentru a nega absenţa ta. Această durere mă dezbracă de sentimente, lăsându-mă vulnerabilă în faţa ta.
Lipsa ta îmi spulberă visele şi răbdarea. Îmi rupe în bucăţi raţiunea. Mă dezbracă de nelămuriri şi de umbre. Poate că ţie ţi-a fost uşor să spui că sfârşitul nostru va fi începutul unui nou drum pentru fiecare; unul mai bun decât cel pe care l-am construit împreună. În schimb, mie nu îmi este. Cu fiecare secundă ce trece, mă simt mai pierdută. Prăpastia din adâncul sufletului meu se măreşte. Îmi înghite fiecare strop de fericire. Nu-mi rămâne decât să îmi plâng de milă şi să sper că într-o zi te vei întoarce, deşi ştiu că nu va fi aşa.
Ai plecat... Ţi-ai luat rămas-bun fără să mă priveşti în ochi. Tot ce ai putut să îmi spui a fost să uit de noi. Cum aş putea să uit, când nu vreau? 

6 comentarii:

  1. Transmiti multa emotie prin ceea ce scrii.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.petitieonline.com/jos_acta#form Acest mesaj este foarte important. Citeste'l cu atentie, spune impreuna cu noi Jos ACTA! Semneaza aceasta petitie daca mai vrei sa postezi pe blog, pe facebook, pe youtube, twiter si toate site-urile de socializare, fara amenzi date de o noua lege care posibil, fara ajutorul vostru, se poate aplica in vara.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut . Imi place cum scrii si mi-ar place sa mai postezi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Voi posta in continuare. Blogul meu e singurul loc unde ma simt "acasa".

    RăspundețiȘtergere