miercuri, 7 decembrie 2011

28 things

1.Îmi poţi spune: Nicoleta.
2.Mi-ar plăcea să mă numesc: Emily.
3.Dacă aş fi un personaj de carte, aş fi: Rose Hathaway.
4.Melodia mea preferată este: Broken
5.Ziua preferată a săptămânii pentru mine: Sâmbăta
6.Îmi e dor de: zilele de vară.
7.Dintre actorii din întreaga lume, azi îl plac pe: Johnny Depp.
8.Urăsc şcoala/facultatea pentru că: îmi ocupă prea mult timp.
9.Îmi place şcoala/facultatea pentru că: îmi petrec timpul cu persoanele dragi.
10.Partea preferată a zilei pentru mine e: Amurgul.
11.Culoarea mea preferată e: o nonculoare,negru.
12.Vampiri,vârcolaci,fantome sau extratereştri: Vampiri
13.Mi-ar plăcea să locuiesc: în apropierea unui lac.
14.Azi sunt fericită pentru că: se apropie Crăciunul.
15.A fost un coşmar să văd: teza la latină.
16.Aş vrea să lucrez în domeniul : juridic.
17.Mi-ar plăcea să existe: iubire pentru fiecare.
18.Daca aş avea o putere ar fi: telepatia.
19.Îmi place numele: Sophie.
20.Cred că prietenii adevăraţi sunt cei care: te iubesc cu adevărat şi te acceptă aşa cum eşti.
21.Citatul meu preferat: Hate the sin, but love the sinner.
22.Cred că cel mai frumos sentiment e: dragostea.
23.Aş vrea să pot : zbura.
24.Viaţa e frumoasa pentru că : îţi oferă lucruri bune, atunci când te aştepţi mai puţin.
25.Planul meu secret e să : Îmi petrec vacanţa de iarnă uitându-mă la filme siropoase.
26.Îmi plac serialele: Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars.
 27.Vreau să-ţi spun că : vreau să vină vacanţa.
28.Persoanele care vor primi leapşa: cine doreşte.

6 comentarii:

  1. Frumos completata :X Am furat'o si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  2. "23.Aş vrea să pot : zbura."...si eu
    foarte frumos ai raspuns......

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem acelasi plan secret:)
    Cum au spus si roscata si alice, ai raspuns frumos

    RăspundețiȘtergere