joi, 17 noiembrie 2011

Rămas-bun!


Dragă străine,

Mi-e greu să te privesc în ochi. Astăzi, mai mult ca niciodată, mi-aş dori să-mi pot smulge inima din piept, aşa de simplu cum fură moartea ultimul strop de viaţă dintr-un om.
Nu te-am implorat niciodată să mă distrugi, şi totuşi, o faci din nou şi din nou. Adânceşti cu nepăsare cuţitul în rana crestată pe pieptul meu fragil, iar eu, fără suflare, stau şi aştept în tăcere ca agonia să ia sfârşit. Timpul trece alene, şi el fiind nepăsător. Nu doreşte să audă povestea noastră.
Acum orice cuvânt rostit de tine e precum un pumnal înfipt adânc în inimă şi orice mângâiere de-a ta îmi sfâşie sufletul. 
Cu greu îţi spun adio, în timp ce lacrimile arzătoare îmi scaldă faţa. Te iubesc; atât de mult încât am depăşit graniţele raţiunii. Cu cât mă îndepărtez mai mult de tine, cu atât îmi pierd dorinţa de a trăi, dar nici nu pot rămâne.
Te rog să mă ierţi şi să nu uiţi că mereu voi păstra un loc pentru tine într-un colţ de suflet. Am plecat, te las..

Cu drag,
O străină care te-a iubit.

9 comentarii:

  1. e asa de frumos textul...si am regasit atat de multe...cate cuvinte, atat de poate adevarat sa zic..

    Intrebarea este daca plecam cu adevarat, sau totusi ramanem in umbrele trecutului ...

    RăspundețiȘtergere
  2. De-ar fi si despartirea la fel de simpla pe cat sunt de frumoase cuvintele...

    RăspundețiȘtergere
  3. plecam..dar pentru cat timp? majoritatea se intorc incercand sa de'a uitarii totul ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat. Esti foarte talentata. Ma bucur nespus ca ti-am gasit blogul, ai un stil atat de sincer. Transmiti atatea sentimente si emotii prin ceea ce scrii.

    Anna

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult tuturor. Inseamna mult pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa se si spune ca e usor sa pleci, dar sa nu te mai intorci e mai greu. Scrii frumos si imi place blogul tau. Dar e pacat sa vezi ca undeva fiecare regreta ceva, ca aceste cuvinte frumoase iau nastere dintr-o apasare sufleteasca. Ai sa vezi peste cativa ani, cat de puternica vei fi datorita acestor iubiri amagitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc. Chiar sper ca voi fi mai puternica.

    RăspundețiȘtergere