miercuri, 10 august 2011

Păreri de rău


Stau întinsă în pat, pe jumătate goală; goală de haine şi de sentimente. Mi-e atât de greu să cred că timpul a trecut în zbor, iar vara e pe cale să îşi ia dulcele ei rămas bun. Nu vreau să aceept asta.  Îmi va fi dor să ies din casă şi să mă las mângâiată de razele soarelui. Îmi va lipsi fiecare adiere blândă de vânt, care îmi ciufulea părul, dar cel mai mult îmi vor lipsi serile petrecute alături de cei pe care îi iubesc. Serile în care stăteam până târziu şi râdeam împreună. Mă simţeam atât de bine, încât mi-e greu să renunţ la ele. Mă doare să renunţ,  dar nu am de ales. Şi totuşi privesc cu nostalgie cum soarele apune;  e devreme şi totuşi el pleacă.. mă lasă pustiită, lipsită de spertanţă. Îmi fură toate visele şi le îneacă în valurile mării, iar eu rămân învăluită într-o mantie ţesută din regrete şi păreri de rău.

9 comentarii:

  1. Imi pare rau ca si tu crezi asta:-<

    RăspundețiȘtergere
  2. Awwie.. :o3
    E foarte frumos si adevarat.. si imi pare cunoscut articolul, esti sigura ca nu ai facut o compunere la romana de genul sau ceva ? :-? Imi pare foarte cunoscut continutul. :o3
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit cate ceva la compunerile alea pentru olimpiada B-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Păcat că se întâmplă asta, dar știi cum e, nu puteam opri timpul să-și facă datoria.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi va fi dor...Insa nu avem posibilitatea de a opri timpul in loc atunci cand vrem noi...:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt de acord cu Lamaitza. :)
    Stii, cum era citatul acela : "O sa ramana amintiri blocate in ochii nostri goi, ca se-nvarte ceasul si nimeni nu-l va da inapoi"

    Cam asa e.

    P.S. Cu zambetul pe buze si melancolia in ochi. Gresesc cu ceva cand spun asta gandindu-ma la tine ?

    RăspundețiȘtergere