marți, 7 iunie 2011

Sfârşit


Mă gândeam la cât de incoerent părea să treacă timpul, învăluit în ceaţă uneori, cu imagini unice care se distingeau mai clar decât altele. Iar apoi, alteori, fiecare secundă era plină de înţeles, conturată în mintea mea.

Timpul a trecut în zbor, iar noi am ajuns la sfârşit. Nu credeam că urma să vină şi clipa asta, dar uite că a sosit cu paşi repezi, iar acum bate la uşă. Trebuie să deschidem cu zâmbete dulci şi să îmbrăţişăm cu drag ultimele clipe petrecute împreună, pentru că timpul e aprig şi nu se mai întoarce înapoi pentru noi. Cei opt ani care au trecut, au fost poate cei mai frumoşi din viaţa mea, dar vor urma şi alţii. Probabil că nu veţi fi toţi alături de mine, dar în inima mea fiecare se va regăsi, pentru că oriunde am fi, noi facem istorie. Îmi este greu să mă despart de voi, aşa că nu voi spune adio. Pare mai uşor. Poate doar un simplu “ pe curând “ ar fi mai potrivit. Ştiu că aş putea umple câteva pagini despre voi, dar nu o voi face, pentru că nu aş face decât să răsucesc cuţitul în rană. Acum lăsăm totul în urmă pentru că sfârşitul acesta deschide porţile către un viitor strălucit, către un nou început care ne aşteaptă cu braţele deschise.
P.S. : Poate că sună prea simplu, dar vă iubesc şi ţin să vă mulţumesc din suflet pentru că voi m-aţi învăţat ce înseamnă prietenia în tot acest timp.

5 comentarii:

  1. E atat de ciudat cum se termina tot. Noi suntem ca o familie, de opt ani de zile impreuna, de ce sa ne despartim acum? Fiecare joaca un rol atat de important in ceea ce inseamna 8B. Nu e doar o clasa, e.. e ceva cu mult mai mult.

    Va iubesc mai mult decat as fi crezut vreodata ca o voi face si asa va fi mereu. Pentru ca voi ati fost cei cu care am legat prietenii, cei cu care am ivatat sa scriu si sa citesc, cei cu care am ras, cei cu care am plans, primii care mi-ati vazut buletinul si cei cu care am trait momente minunate.

    "Oriunde si oricum.. Noi facem istorie!" <3

    8B member forever !

    RăspundețiȘtergere
  2. :((( Nico ma faci sa plang:((...Totul a trecut prea repede, inainte nu ne dadeam seama de cat inseamna 8B pentru noi, dar acum, la sfarsit, parca lasam o parte din noi in urma:(..S-a terminat prea repede totul, o sa-mi fie dor de voi,de cei 8 ani petrecuti impreuna, de momentele frumoase si chiar si de cele mai putin frumoase...dar toate astea ne definesc pe noi, pe 8B..De ce trebuie sa treaca timpul asa repede? As vrea sa putem incepe din nou clasa intai toti, dar cum ne stim acum, mai apropiati,ca intr-o adevarata familie,chiar mai mult de atat..Nici eu n-o sa va uit niciodata, pentru ca nu pot,toti o sa ramaneti in mintea si in inima mea, si sper ca sa ne intalnim si peste ani*_*..Intr-adevar,Cos:
    "Oriunde si oricum.. Noi facem istorie!" <3
    *8B FOREVER*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos postul :X Pretuiti fiecare moment pe care il petreceti impreuna, pentru ca stiu ca sunteti o clasa unita, si ce e cel mai important, ramaneti asa, indiferent de liceele pe care o sa le urmati, fie ca veti fi impreuna sau nu, tineti legatura, pentru ca mereu vor fi acele momente in care veti spune "iti aduci aminte cand..." si depanatul amintirilor frumoase e un lucru minunat.

    RăspundețiȘtergere