marți, 31 mai 2011

Din nou copii

Se-aşterne zi de vară proaspăt pictată în culori măiestre;galbenii aştri,cerul de-azur şi verdele edenic al naturii îmi înveselesc privirea.
Am revenit în satul copilăriei mele, sub umbra aceluiaşi nuc bătrân din faţa casei ,pe aceeaşi ulcioară pustiită de vreme,de zile de joc inocent urmate de somn adânc, odihnitor. Afară-vânt năprasnic - încearcă a-mi tulbura visele,dorul de jocul de-atunci,dorul de siguranţa braţelor mamei .Mă las purtată pe aripi de zefir,îmi zboară gândurile în neant şi mă poarta înapoi în timp, îmi duc mâinile la ochi şi plâng, plâng pe drumul bătut cu pietre de atâta amar de vreme, drum bătut de tălpile-mi obosite căci tot alerg, fug de tine timp năprasnic ,tot încerc sa fiu în faţa ta ,să te privesc şi să te opresc printr-o simplă clipire, printr-un simplu gând inocent .Vreau să stai timpule pentru înc-o luna de mai,vreau să mai miros flori de cireş şi să alerg printre vise de primăvara rozalie .Vreau să dansez cu tine vânt pustiu, să ne-mbătăm cu fericire, să ne scăldam în valuri scurte, să ne-aruncăm în paradis . Şi tu, timpule...nu vrei?
Hai, vino laolaltă, uită de tot şi de toate, să fim iarăşi copii ,să ne jucăm cu stele şi lacrimile de îngeri să le transformăm în flori dalbe,cristaline cu care să luminăm noaptea sălbatica a vieţii de adult,să le întindem palmele,să le dăruim zâmbete şi să-i chemăm în jocul nostru .Să fim iaraşi copii,raze de lumină.

2 comentarii:

  1. Aww. <3 Cat de dragut e articolul asta.
    Multi, odata ajunsi adulti, isi doresc sa fie din nou copii..

    Dar stii ce ? Mie articolul asta imi aduce aminte de faptul ca noi ne despartim, ca plecam pe alte drumuri si ca o etapa din vietile noastre se incheie.. :-<

    Oricum, felicitari, castravete-vete, pentru inca un articol superb. <3

    RăspundețiȘtergere