marți, 8 martie 2011

Random


SUNT doar un simplu om.
AŞ VREA să pot zâmbi din toată inima.
PĂSTREZ amintirile.
MI-AŞ DORI să pot zbura.
NU ÎMI PLACE ipocrizia.
MĂ TEM de suferinţă.
AUD şoaptele rostite de el.
ÎMI PARE RĂU când greşesc.
ÎMI PLAC oamenii sinceri.
NU SUNT aşa cum aş vrea să fiu.
CÂNT în fiecare zi.
NICIODATĂ nu am reuşit să fac tot ceea ce mi-am propus.
RAR uit lucruri.
PLÂNG din cauza unor lucruri dureroase.
NU SUNT MULŢUMIT de mine.
NU ÎMI PLACE să pierd.
SUNT CONFUZ când o persoană deosebită mă priveşte intens.
AM NEVOIE de iubire.
AR TREBUI să am mai multă încredere în mine.

3 comentarii:

  1. Thanks, Georga.
    Cine doreste, sa serveasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. VREAU sa iti multumesc ca scrii uneori lucruri care pur si simplu imi place sa le citesc. SIMT ceva special cand le citesc. NU AR TREBUI sa incetezi sa simti ceea ce simti cand scrii aceste lucruri daca ele vin din suflet . ITI multumesc :)

    RăspundețiȘtergere