duminică, 6 martie 2011

Mulţumesc


Ştiu că probabil această scrisoare nu va ajunge niciodată în mâinile tale şi poate că nici măcar nu se va lăsa descifrată de privirea ta caldă,dar totuşi simt nevoia să aştern pe hârtie acest sentiment pur care izvorăşte din adâncurile sufletului meu.
Ai apărut în viaţa mea pe neaşteptate, într-un moment în care nu aveam nevoie de un umăr pe care să plâng,dar totuşi ,indiferent de asta, ai rămas. Apoi totul s-a destrămat în faţa ochilor mei şi fiecare vis pe care l-am avut a început să se risipească în vânt. La fel şi speranţele mele. Voiam să renunţ la tot. Nu mai puteam să zâmbesc cu adevărat. Fantasmele trecutului începeau să mă bântuie în fiecare clipă. Erau peste tot, sorbind din mine fiecare picătură de viaţă.  Mă simţeam atât de pustiită şi de goală pe dinăuntru,încât nici măcar nu puteam să plâng.
Aş fi vrut să las totul baltă şi să fug,dar tu nu m-ai lăsat. M-ai încurajat şi chiar fără să ştii, mi-ai dat motive să vreau din nou să trăiesc. Un simplu zâmbet de-al tău îmi însenina ziua,iar atingerea ta era acea mângâiere blândă după care tânjeam de atâta vreme.
Astăzi îţi sunt mai recunoscătoare ca niciodată şi chiar daca poate nu e de ajuns, vreau să ştii că ... te iubesc.

12 comentarii:

  1. Superb articolul :X imi aminteste de un citat: "I want someone who comes in my life by accident and stays by purpouse" :X A fost o parte care mi'a amintit de asta ;)) E cel mai frumos articol de pana acum, poate pentru pentru ca e viziunea mult mai pozitiva. Felicitari >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca exista oameni in viata noastra care ne marcheaza pentru totdeauna :> Postul tau ilustreaza perfect asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Erin. Ai scris mai mult decat ti-as fi putut cere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andra :*
    Mersi pentru ca ti'ai facut timp,desi ma asteptam sa scrii mai mult :)) :-w

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca sa rezum posturile tale de-a lungul timpului as zice ca ele ilustreaza perfect lumea vazuta prin ochii unui orb. Reusesti sa gasesti ceva special chiar si in cele mai banale lucruri. Dupa cum spuneam in urma cu ceva timp, frumusetea pe care uratenia o ascunde.
    Nu cred ca am mai vazut vreodata o persoana atat de implicata in ceea ce scrie. Tu traiesti ceea ce scrii si scrii ceea ce traiesti.
    Ai un talent inimaginabil, dar nu uita ca talentul este o candela a carui fitil poate arde in totalitate oricand, iar flacara sa i se stinga. Sper ca flacara ta sa fie vesnica si candela bine pastrata in adnacul sufletului tau.
    Imi doresc ca intr-o zi acel orb sa-si recapete vederea pentru a realiza in ce lume minunata traieste,
    Ronnie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ronnie :o3
    Ceea ce ai spus e pur si simplu atat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. eheee... oldies but goldies :>... In sfarsit ceva care-mi place :P...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca am reusit sa scriu ceva pe gustul tau.

    RăspundețiȘtergere
  9. pai ai mei reusit pana acum... dar mai la inceput :)... si te admir pentru ca poti scrie asa ceva :D

    RăspundețiȘtergere