luni, 21 februarie 2011

Nu pleca

Mergeam alene , pierdută printre gânduri , lăsând în urmă doar lacrimi . Mi-am ridicat privirea şi am văzut cum fulgii albi de zăpadă dansau în aer cu vântul aprig . Era o privelişte desprinsă din basme . Acei fluturi de gheaţă te ispiteau să li te alături în jocul lor . Pentru o clipă am strâns unul în mână .Era atât de fragil încât am simţit că eu i-am curmat viaţa , dar defapt m-am înşelat . Am grăbit pasul , încercând să nu mă pierd printre siluetele necunoscute ce mă înconjurau. M-am aşezat pe o bancă şi mi-am lăsat imaginaţia să zboare departe. În visele mele ,mereu apăreai tu şi mă strângeai în brate ,dar acum nu mai eşti aici .Îmi este atât de frig şi mă simt atât de singură , încât nici măcar soarele nu mi-ar putea dezgheţa sufletul .
Atunci când ai plecat mi-ai împietrit inima şi ai lăsat-o aşa , fără să ştii dacă aveai să te mai întorci vreodată . Un şir de amintiri plăcute mi-au trecut prin faţa ochilor , dar una îmi era străină .
Erai tu . Mă priveai cu blândeţe , dar în ochii tăi am putut zări ceva mai mult . Te-ai apropiat de mine şi apoi un zâmbet ţi-a înflorit în colţul gurii. Te-ai aşezat pe bancă şi m-ai cuprins în braţe. Am simţit cum trupul meu a început să ardă din nou şi atunci am realizat că nu visam . Flacăra din sufletul meu s-a aprins iarăşi . Tot ce vedeam era real , iar inima începuse să îmi bată cu putere .M-ai readus la viaţă şi m-ai făcut din nou să vreau să trăiesc .
Atunci ţi-am spus printre lacrimi : “ Mai stai . Nu pleca …” 
Şi ai rămas.

11 comentarii:

  1. Interesant contrastul dintre durere si fulgi de zapada ^^ Amandoua sunt la fel de glaciale.
    Un post superb >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand te simti singur in mijlocul iernii este pentru ca esti prins intr o poveste. lumea se desprinde usor de tine si este apare o alta din fulgii ce ti umplu sufletul si tot ce tsine de tine cu liniste, cu tot ce inseamna vis. mai minunat e atunci cand exista acea persoana care sa te trezeasca din acea lume in care te pierzi usor, sa ti deschida ochii , sa te tina strans, sa ti arate ca nu visai, ca el e real, ca voi sunteti reali.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am ce sa comentez, simt ca nu am dreptul sa-mi dau cu parerea in sentimentele acestea perfecte. Inima imi zvacneste cand citesc aceste randuri si nici nu stii cu cata placere o fac.

    P.S. Frumos, ai reusit sa revii la viata si te-ai plasat mai sus decat ai crezut vreodata ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Andra . Stii cat de mult inseamna parerea ta pentru mine , iar de tine , Sandra , nici nu mai vorbesc.
    Doar tu poti exprima atatea sentimente in cateva cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  5. helllooo....nice job........I like your writing style......I`m Raluka....mi-ar placea sa tinem lagatura.....ia id meu cool_raly_girl@yahoo.com......keep on touch....:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ultimele tale postari incep sa aiba mult prea multe figuri de stil pompoase si dragute la ochi. Dar sentimentele transmise? se imputineaza... Incepe sa semene din ce in ce mai mult cu ceea ce ii place doar andradei... si asta m-a facut deja sa scot blogul tau de la bookmarks... da-mi un motiv sa-l reintroduc :). P.s. Just being sincere :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi pentru ca ai fost sincer.
    Si intr'adevar , ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iti dau si eu o leapsa ;))
    http://mejust-me.blogspot.com/2011/03/random-things.html

    RăspundețiȘtergere