sâmbătă, 12 februarie 2011

Fairy tale


Era plăcut să stau acolo , întinsă pe iarba acoperită de rouă . Simţeam cum adierea dulce a vântului îmi mângâia cu delicateţe fiecare trăsătură a feţei.  O rază blândă de soare se revărsa pe pământ , făcându-mă să îmi deschid pleoapele şi să privesc albastrul nesfârşit al cerului . Era un peisaj parcă desprins din basme .
Totul părea atât de simplu , în acea zi , când timpul se oprea în loc doar pentru mine . M-am cufundat în visare , lăsând în urmă cruda realitate , pentru că în lumea mea de basm , nimic nu mă putea răni .
Şi atunci am simţit cum o lacrimă arzătoare mi se prelinge pe obraz . Era o lacrimă de fericire .

14 comentarii:

  1. Cat de frumos spus.. cat de frumos si de simplu ai spus totul.

    Perfect !

    RăspundețiȘtergere
  2. E fain postul ^^ Ti-a mai spus cineva ca esti o visatoare incurabila? Ti-o spun eu acum :>

    RăspundețiȘtergere
  3. nico, esti bucurie :X ( da stiu.. ai mai auzit asta si acum ceva.. scurt timp :D ) dar daca ti as spune.. superb , frumos, beuatiful si altele ( ca si pana acum), te ai plictisi de comentariile mele :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb articolul :X ca si toate celelalte :X felicitari >:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt total de acord cu Roxana. Ai scris atat de frumos si simplu. :X

    RăspundețiȘtergere