marți, 25 ianuarie 2011

Pierdută în noapte


Stau în camera goală şi privesc către lumea de afară .Mă simt abandonată şi rece, sub o pătură ruptă şi veche . Sufletul meu doarme ,  iar noaptea rece, încet încet se lasă peste lume, peste străzile goale...tot mai goale .
Se aude clopotul în depărtare, de la biserica cea veche , iar lumina se stinge şi îngerii se duc la culcare.
Oraşul doarme liniştit, scufundat în visare şi peste tot e întuneric , iar tăcerea domneşte .
Pe masa veche , o lumânare se încăpăţânează să nu moară , iar deasupra, un ceas, încolţit şi el de frig,îmi spune-n şoaptă că tot e trecător şi timpul nu apune.
Gândul încet încet mă poartă pe cărarea spre trecut, iar eu îmi sprijin fruntea în palmele îngheţate , încercând să nu adorm . Pleoaple amorţite cad peste ochii goi şi palizi , iar eu mă las purtată uşor de valurile gândurilor mele , presărate cu amintiri , dar ceasul mă trezeşte şi visul se destramă.
În camera mea rece lumânarea a încetat să mai ardă şi paşii mei s-au pierdut în noapte.

15 comentarii:

  1. Ti-am spus cat de mult de admir, cat de mult tin la tine.
    Intotdeauna vom semana la lucrurile astea si niciodata n-o sa pot sa neg faptul ca noi doua gandim la fel.

    De asta stiu ca imi esti cea mai buna prietena.
    Stiu de ce ai scris ce ai scris si stiu ce simti. dar ti-am spus si am facut tot ce am putut ca sa te fac sa fii doar tu. Si atat.
    Poate ca nu am facut totul, dar sunt om si inca ma straduiesc. Iti pretuiesc prietenia, Nico, dar stii ca niciodata nu voi fi la fel ca tine la lucrurl asta: nu-mi voi putea exprima sentiemntele prea des.
    E lipsa decuraj, probabil.

    Oricum, nu sunt aici ca sa fac romane.
    Ceea ce vreau sa spun este ca nu trebuie sa te mai lasi vreodata condusa de frica sau de sentimentele derivate din frica. Tu esti puternica. Spun asta pentru ca te cunosc.

    Un post excelent.

    P.S. - Inca astept sa scrii ceea ce te caracterizeaza de fapt: fericire.
    P.S. 2 - Mazarel. :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate va veni ziua cand voi scrie si despre asta .

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun, m-ai rugat sa fac pe sensibila si sa comentez- nu stiu cum/unde/ de ce, dar o sa incerc sa fac ceva- nu ranji a anticipare [ :-" ].
    Simturile tale se cunfunda in gol; se pierd in noapte.Nu numai in noapte, ci si in amintiri vechi.Uneori vrei sa-ti construiesti un pod ce te conduce spre trecut, dar se spulbera imediat ce pasesti pe el..

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place , dar pacat ca mereu incerci sa te prefaci atat de nepasatoare .

    RăspundețiȘtergere
  5. Vrei sa plang 24 de ore din 24, 7 zile din 7? :-??

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca plangi si pentru mine. :> :>

    [scuzati, am gresit "plangi" in comentariul anterior =))]

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnul s-o ierte pe roaba Sa fiindca a gresit o litera!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nico, stiu ca e cu intarziere, dar ti'am promis ca o sa las comentariu aici, si abia acum mi'am facut putin timp, si am incercat sa ma concentrez :D Ma uit si la LOTR in timpul asta dar...treaca mearga :D :))
    Articolul, cred ca e de prisos sa spun ca e superb :X deci, alt cuvant nu gasesc, chiar mi'ar trebui un dictionar de complimente :-? e minunat, magnific, extraordinar, just like you >:d< Chiar nu stiu ce as putea sa adaug, e prea tarziu sa procesez informatii :))

    RăspundețiȘtergere