duminică, 30 ianuarie 2011

All about me

Un  ceva: O ploaie de vară
O melodie: Slash – Beautiful Dangerous
Un film pe care vreau să îl văd:  Dear John
Mă uit la: pereţi
Vreau să mă uit la: cer
O formaţie: Three Days Grace
Un citat: "A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world."
Îmi doresc: să nu mai înceapă şcoala
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: Dexter
Dacă ai putea  schimba culoarea cerului: nu aş schimba-o
Ai dori: un telefon nou
sau să: am o librărie a mea .

7 comentarii:

  1. Mersi , Erin .
    Cine vrea , sa serveasca .

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de genial poate fi ?>:D< raspuns: masoara distanta de la cer la pamant
    oare cand te vei opri: poate maine, poimaine.
    cand ne vom opri noi din a mai citi: niciodata :D
    te vom lasa sa te opresti: nu
    vei accepta: nu, dar te voi obliga daca e nevoie >:) ( aminteste ti .. pot fi rea :> )
    cat de mult te iubesc: intinde cele doua maini in lateral si vei afla
    ce esti tu: un inger, papusa :>

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta Leapsa ... Mi-a placut si mie, asa ca o sa-i multumesc si eu cuiva :
    Mersi Erin :)

    ~ Ma bucur ca nu ai schimba culoarea cerului :)))
    ~ Imi place ceea ce ai scris la "Un ceva"
    ~ Si frumos citat.

    Imi place postarea ta :X

    RăspundețiȘtergere