vineri, 21 ianuarie 2011

Am obosit

Seara iar a venit să îmi ţină de urât . Încearcă să îmi alunge durerea din sufletul amar de atâta nepăsare ,de atâta durere şi suferinţă . Privesc fulgii de zăpadă cum dansează cu vântul aprig , trăind fiecare clipă din plin . Mi-ar plăcea să fiu şi eu aşa , dar am obosit să lupt cu viaţa. Mă simt pierdută într-un ocean de lacrimi şi îmi este greu să găsesc calea spre lumină . Am obosit să râd. Tot cad adânc în mine , dar nu mă mai ridic . Alunec repede şi-ncet , până când mă lovesc iar de cruda realitate şi mă întreb de ce doare atât de tare ?
Am uitat cum să îi zâmbesc lunii palide , care se arată printre nori . Am uitat să îi mai spun poveşti , aşa cum făceam înainte şi îmi pare rău . Îmi este dor de acele nopţi petrecute privind cerul senin , presărat cu pulbere de stele .
Deşi am obosit , sunt conştientă că într-o zi voi găsi puterea de a mă înălţa din nou spre cer .

12 comentarii:

  1. Nico, in primul rand, mersi mult ca m'ai anuntat in legatura cu articolul >:d<
    Apoi, ce ai scris in randurile de mai sus, la fel ca tot ce scrii de altfel, e superb :X Si, oricand iti poti repara aripile, si...cerul nu pleaca nicaieri ;) ii va astepta mereu pe cei care sunt destul de puternici si care merita sa'l atinga. Iar tu ai toate sansele sa ajungi sus >:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. cum as putea incepe. imi e gre. dar totusi cred ca cel mai bun inceput ar fi un calduros " buna" . pe langa faptul ca iti voi zice din nou ca m ai lasat fara cuvinte, acum gandurile mele s au dezghetat si incep sa curga incet, iar eu as vrea sa le pot revarsa asupra ta. vreau sa iti spun care este primul lucru la care m am gandit imediat ce am terminat de citit, sa mai bine zis ce melodie mi a sunat in minte. si versurile suna cam asa : " v as ruga un minut incetati sa urati, un singur minut ;)) sa credeti in om , adunati zi de zi doar iubire in voi , si lumea mai buna va fi >:D<.. o minune, o minune , poate face.. fiecare.." nu are acelasi farmec ca atunci cand auzi un copil dulce spunand asta, privindu te in ochi, cu ochii ei caprui, mari, de catelus. Veronica..
    Nu stiu cata legatura are acel lucru cu fulgii de nea, poate nu are, poate putin, poate acel citat este la fel de plapand rostit ca si un fulg, poate ... nu stiu. dar cert este ca o minune, o minune, o minune este n minte, doar cu ea toti, fiecare, noi putem a izbandi. scumpa mea cred iti doresc ca toti fulgii sa iti incolteasca zambete in coltul gurii, fericire colorata in obraji si iubire gingasa in inima >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanks a lot , Andrada >:d<
    Si iti multumesc si tie Georga pentru ca mereu iti faci timp :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai pentru ce sa imi multumesti >:d< stii ca mereu imi voi face timp, si voi fi acolo pentru tine, pentru ca tin la tine si iti vreau tot binele din lume >:d<

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai o sa incep asa :

    ~ E deosebit, iar asta pentru ca desigur si tu esti o persoana deosebita !!! :)

    ~ Bun, iar acum privitor la acest articol imi place foarte mult felul tau de a te exprima, adica nu iti este frica de ceea ce simti sau ceea ce vor zice altii citindu-l ... si foarte bine, caci cu totii am trecut printr-o situatie asemanatoare, dar nu multi dintre noi ar fi capabili sa recunoasca. Imi place mult, am ramas fara comentarii ! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult , Sandra.
    Stii deja banuiesc cat de recunoscatore iti sunt .

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti-am spus deja ce cred..
    Si stii ca am numai cuvinte de lauda atat pentru tine, cat si pentru postul asta.
    Ceea ce ai scris reflecta foarte bine starea in care ma aflam eu acum cateva zile.
    Felicitari, tuta. >:d<

    RăspundețiȘtergere