joi, 27 ianuarie 2011

Alive


În camera aceea rece nu putea pătrunde nimeni. Sufletul meu era atent numai la păstrarea acelei fantome de parfum.
Aveam nevoie de o mângâiere caldă, de o dezmierdare sufletească , de o clipă de linişte şi nimic mai mult.
Speranţa părea acum un fulg prefirat prin inimă în amintire. Aş fi vrut pentru o clipă să mă scufund în apele învolburate ale somnului şi să uit de fantasmele trecului care îmi întunecau sufletul , dar o rază blândă de soare se strecură încet pe fereastră luminându-mi chipul . Era dimineaţa.  Un zâmbet stins îmi înflorise în colţul gurii , privind cerul pictat cu nuanţe de turcoaz.O nouă zi , un nou început radia printre nori .

14 comentarii:

  1. Asta imi place prea mult.. :X
    E superb, Nico.. Normal, orice scrii tu e minunat, doar ca asta are ceva aparte..
    Felicitari, Mazarel! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. diferit, superb, incendiar, senzatii pafrumate in fiecare moment in care iti imaginezi povestea ce ar fi urmat :-*. scumpo, stii ce esti:> ( cum mi ai spus, acum iti intorc complimentul, you're an angel) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ^Then what, you're devilish? >:) :))

    Stii doar ca imi place postul asta. E vesel, e briliant e..ceva ce ar trebuie sa te defineasca mereu :X
    No words :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca :X
    Ţi-am zis ce m-a determinat să fiu aşa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place. Intr-adevar e diferit, dar intrebarea mea este :

    ~ E doar un lucru de moment sau vei reusi sa te mentii asa, pe aceasi carare cu viata ? :)


    P.S.: Oricum, orice ai face stiu ca vei alege ceea ce e mai bine.E simplu, doar priveste ... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr'adevar, fiecare rasarit aduce speranta ca o poti lua de la capat :X superb articolul, Nico, ca si toate de pana acum, dar asta arew ceva in plus :-? poate faptul ca inca din titlu scrie Alive >:d<

    RăspundețiȘtergere
  7. A dat Domnul sa rasara posturi optimiste pe aici :> :-"

    RăspundețiȘtergere
  8. Atat de profund, incat mi-a starnit fiori...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai primit o leapsa de la mine >:)

    http://keepingmypride.wordpress.com/2011/01/30/lepsa/

    RăspundețiȘtergere