marți, 21 decembrie 2010

Unde eşti ?


Astăzi , mai mult ca oricând , ţi-am simţit lipsa . Nu mai eşti aici să îmi vorbeşti . Nu mă mai strângi la pieptul tau cald , aşa cum făceai înainte .  Mă simt atât de pustiită , încât am încetat să mai lupt . Simt cum fiecare parte din mine a obosit. Aş vrea doar să opresc timpul în loc şi să rămân aici , în întuneric . E o senzaţie plăcută . Nu mai simt nimic aproape nimic. Sunt goală , dar totuşi nu îmi este frig . Pânza rară a nopţii îmi acoperă trupul , încercând să mă încălzească. Singurătatea s-a răspândit în întregul meu corp. O simt. Este prezentă în mintea mea , în sufletul meu şi nu dispare . Încep să mă obişnuiesc cu ea . Mi-a intrat în sânge . A devenit o parte din mine . Încerc să respir , dar simt că mă sufoc . Aerul din jurul meu se risipeşte. Mă gândesc la fluturii albi de gheaţă , ce primesc sărutul morţii şi se pierd în îmbrăţişarea dulce a pământului , iar apoi mă întreb ... De ce nu eşti aici ?

9 comentarii:

  1. Imi place foarte tare, iar asta pentru ca spui adevarul, pentru ca oamenii sunt facuti sa scrie sentimente pe care le cunosc deja.
    Tot ceea ce ai scris imi aminteste de ceva :
    Uneori stau si ma gandesc ca efectiv imi iubesc suferinta, ca fara ea nu as mai fi eu, fara ea nu mi-as mai aminti o multime de lucruri.

    M-am obisnuit sa ador
    O iubire care m-a ucis ...

    P.S. : Nu stiu daca vei sti vreodata cine sunt, dar daca iti da-i seama nu o spune aici. Si ... vreau sa te felicit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai idee cat inseamna asta pentru mine .
    Si chiar daca nu mi'ai fi spus , mi'as fi dat seama , pentru ca numai tu poti scrie asa . Pentru ca numai tu ai darul asta special .

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place.. ai scris exact ce ai simtit.. Asta am apreciat mereu la tine, tuta.
    Felicitari pentru un articol minunat.. >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Acel "ceva special " exista in oricine, pacat ca unii nu se chinuie sa-l descopere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Thanks , Cos .
    Si intr'adevar . Cred ca fiecare are " ceva special " .

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce facem noi cu amenintarile? :-w Pai ori suntem golani, ori nu mai suntem :-"
    Critici..nu am :| Nu ma certa pentru asta.Scrii foarte bine.Dar ma intreb si eu, cand o sa avem un post din acela colorat, zburdalnic si nebunesc?
    Scuze pentru mica-mare intarziere :-" x_x

    RăspundețiȘtergere
  7. Aleluia :))
    Nici tu nu ai posturi din alea :P
    Si. nu scriu foarte bine
    Saru'mana , bestie :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai vedem noi :-" >:)
    Si nu te mai subestima atata ca imi faci pici pe creier.

    RăspundețiȘtergere