joi, 9 decembrie 2010

Regrete


Astăzi mi-am amintit cu nostalgie de trecut . Fiecare greşeală , fiecare gest , fiecare trăire mi-a apărut în minte şi mi-a înceţoşat gândurile. Am o singură dorinţă , dar sunt conştientă că nu se poate împlini.
Pentru o zi , mi-ar plăcea să dau timpul înapoi. Să fiu iar acel copil 
inocent ,care vede pentru prima dată lumina şi să o iau de la început. Ştiu că e imposibil ,dar îmi place să visez. A devenit un 
obicei pentru mine . E ca un drog şi nu pot renunţa la el. E singurul lucru care mă mai ţine în viaţă.
Uneori stau şi privesc cerul presărat cu stele , sperând ca cineva să îmi audă chemarea , dar e în zadar. Stau şi aştept , dar nimeni nu-mi răspunde în noapte . Străzile pustii mă înconjuară şi mă simt pierdută ca într’un labirint fără ieşire.
Astăzi  , mai mult ca niciodată , am realizat că sufletul meu e plin de regrete. Când cauţi plăcerea , aminteşte-ţi că aceasta e însoţită de regrete şi suferinţă. În fundul cupei plăcerilor găseşti oboseală şi supărare , iar baza supărării e formată din voluptăţile plăcerii.

5 comentarii:

  1. Nu e patetic, miss subestimare :-w
    E pur si simplu ceea ce simti tu in momentul perspectiv.Toate creatiile cuiva sunt filtrate prin prisma respectivului ( I mean...nu ai putea sa nu scrii ceva frumos: P )
    Stii, ma intreb cum se simte cineva care nu a avut copilarie, momente in care s-au format amintiri frumoase.Cand toate imaginile vechi sunt inlocuite numai de negru.
    Saru'mana, turta, mi-a placut postul >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu ma asteptam sa iti placa , pentru ca nu am mai scris de ceva timp si mi'am pierdut din indemanarea pe care oricum nu prea o aveam , asa cum i'am zis si Cosminei.
    Sincer . Chiar m'ai pus pe ganduri .
    Probabil e cel mai crud lucru sa nu ai parte de o copilarie. Oricat de nefericita ar fi ea , sunt sigura ca unde trebuie sa existe o urma de fericire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oricat de nefericita ar fi ea , sunt sigura ca undeva trebuie sa existe o urma de fericire.

    Scuze pentru greseala .

    RăspundețiȘtergere
  4. Un alt post extraordinar.

    La intrebarea lui Erin.. pai cred ca cineva care nu ar avea copilarie nu ar fi niciodata intreg. Mereu ar lipsi ceva din el, din mintea si gandurile sale.

    P.S. - Cand o sa vad si eu ca scrii despre faptul ca.. esti fericita, ca razi si ca zambesti incontinuu si vei descrie asta ca sa ne putem bucura si noi, cititorii, odata cu tine ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Va veni si ziua aia intr'o zi , probabil .

    RăspundețiȘtergere