miercuri, 29 decembrie 2010

În lipsa ta


Mi-ar plăcea să mă transform într-un uriaş, să fac doi paşi şi să mă aşez în faţa casei tale. Fulgii de nea să se topească în părul tău ce miroase a castane coapte si stafide , iar tu să zâmbeşti... atât de vioi şi de sincer încât inima mea să se încovoaie şi să se facă mică, încât să ţi-o pot băga în buzunar.
Eşti departe, însă de fiecare dată când simt cum aerul proaspăt îmi inundă nările, parcă o parte din tine e aici,cu mine. Parcă vântul îmi şopteşte numele tău la fiecare pas şi ştiu că nu sunt singură. Ştiu că am un colţişor mic acolo, în inima ta.
O să vină ziua în care o să ne vedem. Ziua în care o să te îmbrăţişez atât de tare încat inima mea o să sară din buzunar şi o să ajungă pe trotuar, călcată de toţi pietonii.
O să vină ziua în care o să culegem flori de portocal şi o să pictăm valuri turcoaz pe pereţii amintirilor noastre.
Eu vorbesc de ceva... ce simt dar nu pot descrie. Poate acestea sunt cele mai nobile, pure şi adevărate sentimente: cele pe care nu le poţi descrie.

13 comentarii:

  1. "Parcă vântul îmi şopteşte numele tău la fiecare pas şi ştiu că nu sunt singură."

    e superb <3 iar faza cu inima calcata de piteoni e funny :)) :D si in legatura cu ultimele propozitii, e adevarat :X

    RăspundețiȘtergere
  2. superb articolul Nico, la fel ca toate celelalte :X esti extraordinara >:d<

    PS:Cum ramane cu leapsa aia? :-w :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte tare, adica se vede ca o parte din tine nu va ramane doar la acel "el" ci a ramas si in aceasta scriere. Pot sa simt acel coltisor de adavar ce ma impunge cand citesc aceste randuri. E adevarat, e frumos si tot odata dureros. Dar ca un privitor pot spune ca e superb, desi sunt sigura ca momentan nici nu te intereseaza ce crede lumea.

    Dar e pur si simplu ... cum ai spus tu : Nu cred ca exista cuvinte pentru asta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult fetelor . Inseamna mult pentru mine .

    RăspundețiȘtergere
  5. Hey, e interesant sa-ti pui inima in buzunar?
    Interesant titlu, imi aduce aminte de melodia lui Smiley =]]

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos....fara cuvinte!Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti Visatoare.. esti Indragostita.. Scrii Superb si cu Emotii in fiecare cuvant ..Cunosti Sentimentele si Se vede Clar ca esti foarte buna la ceea ce faci-Scrii

    RăspundețiȘtergere