miercuri, 17 noiembrie 2010

Raze de speranţă

Visul vine pe stoluri de fluturi albaştri , fiecare dintre ei aducând o bucurie , 
o plăcere , o clipă de uitare . Dar stolul se împrăştie , iar fluturii gingaşi dispar . Aş mai da orice pentru o clipă de visare şi pentru una de 
uitare .
Mi'ar plăcea să plutesc în mări de plăceri , să fiu scăldată în căldură , să fiu dorită ... să fiu iubită , dar realitatea mă chinuie .
Probabil fiecare dintre noi visează . În adâncul sufletului simt o plăcere arzătoare , atunci când mă aşez pe pat şi dau frâu liber sentimentelor , fără să mă gândesc la consecinţe . Îmi place să mă dezbrac de trăirile mele sufleteşti , dar când lumina blândă a soarelui pătrunde pe fereastra mea , luminându'mi chipul , îmi dau seama că e timpul să revin la cruda realitate şi să ma trezesc din visare .
Deşi tot ce e mai frumos e interzis ,sufletul încă rămâne deschis, iar stropii de dor amar cad peste el , încerând să îmi aline durerea . 
Şi chiar dacă totul pare pierdut , mai am încă raze de speranţă .

9 comentarii:

  1. Cred ca e unul dintre posturile tale care imi place cel mai mult. Si ti se potriveste..
    Felicitarile mele, tutaa. >:d< :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Baa.Nu mi s-a inregistrat comm'u :-w
    Oricum, ma bucur ca te-am obligat sa postezi >:) Ne mai desfatam si noi cu poietismele tale:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Care poetisme , bestie ? :))
    Sunt doar ... aiureli .
    Si mersi pentru ca ti'ai facut timp :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Only in your dreams :)) :X
    Or maybe nightmares :>

    RăspundețiȘtergere