joi, 11 noiembrie 2010

Micile bucurii ale vieţii

Una dintre micile bucurii ale acestei vieţi este prietenia şi una dintre fericirile prieteniei este aceea de a avea cui să încredinţezi un secret.
Atunci când eşti alături de prietenii tăi ai un sentiment inexprimabil de siguranţă , fără să trebuiască să îţi cântăreşti gândurile sau să fi nevoit să îţi măsori cuvintele.


Prietenia este închisoarea sufletului de bună voie în trup străin.
Aş putea scrie un roman întreg despre ce înseamnă prietenia adevărată pentru mine , dar nu am de gând să fac asta . Sau cel puţin , nu acum .
Multe persoane intră în viaţa noastră , iar altele pleacă , dar prietenii rămân mereu acolo sau în cel mai bun caz , îşi brodează numele lor cu cretă pe asfaltul cenuşiu al inimilor noastre , marcându-ne pe viaţă . 
Poate devin din nou sentimentală , dar asta sunt eu şi nu am cum să mă schimb .
Am cunoscut multe persoane până acum şi cred că am aflat multe lucruri despre cel mai pur sentiment , pe care noi îl numim simplu , prietenie .
Nu cred că aş putea să scriu despre toate persoanele importante din viaţa mea , deoarece ar fi destul de multe , dar voi încerca totuşi să mă rezum doar la câteva în următorul post .
Aici am vrut doar să precizez ce înseamnă prietenia pentru mine şi sper că am reuşit să fac asta , fără să aberez prea mult . 

7 comentarii:

  1. Hey, perfect stays in little things :> Si prietenia e unul din acele lucruri care face viata perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Turta mea .
    Ştii cât de mult te iubesc , nu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, si eu la fel turta >:D<
    Dar sa nu sufocam populatia cu comentariile noastre lacrimogene... >:)=]]

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut foarte mult ce ai scris..
    E superb. :X
    Mereu ai fost sentimentala, Nico, dar asta nu e deloc un lucru rau. De asta suntem oameni. >:d<

    Felicitari din nou pentru postul acesta excelent. :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult , Cos :X
    Acum probabil ar trebui sa plec la scoala , dar mi'e atat de lene . :-<

    RăspundețiȘtergere
  6. buna, draga mea. vreau sa imi cer pentru inceput scuze ca am indraznit sa intru pe blogul tau si sa incerc sa iti citesc si descifrez gandurile ce izvorasc din sufletul tau, ganduri ce ni le ai impartasit tuturor. imi face o deosebita placere sa ti aflu parerile despre lucrurile marunte din viata pe care le poti transforma doar prin intermediul imaginatiei in tot ce conteaza.
    chiar de cand am citit primele cuvinte ce mi au aparut in fata," amurg de vise" , am vrut sa citesc tot, pana la ultimul cuvant pe care l as putea citi.. si nu mi s a mai intamplat niciodata, ei bine, in ultima vreme.. ca o puzderie de ganduri si cuvinte sa vreau sa le materializez dar nu pot. pentru ca simt ca nu si ar avea rostul... pentru ca deja au fost spuse. draga mea, m ai lasat fara cuvinte poate pentru ca m am regasit in ale tale, poate ca aceleasi lucruri as fi vrut sa ti le impartasesc si tie, poate ca imaginatia si gandruile pot fi impartasite si fara cuvinte, fara a sti ca sunt traite si de altcineva, si asta este ceea ce mi a facut placere sa descopar. si daca pot sa mi spun si eu parerea despre prietenie... ea poate fi exprimata printr un gest, atingere..zambet. cand te uiti adanc in ochii unei persoane.. incerci sa deschizi poarta spre sufletul ei.. sa vezi ce gandeste, sau mai bine sa iti arate ea ce gandeste. noi.. noi suntem o pata de gri intr-o lume de debordeaza de culori. noi suntem albul ce straluceste si poate sa intnece privirea oricui. noi suntem si intunericul ce te forteaza sa gasesti lumina. iar atunci cand cadem in intuneric, mereu exista cineva care sa te rpiveasca in ochi si sa ti spuna ( si sper sa ti amintesti) .. if you ever find your self lost in the dark and you can't see... i'll be the light, to guide you..
    deci si in concluzie , prietenul este cel care atunci cand , la 2 dimineata cand se presupune ca ar fi trebuit sa te adancesti in cel mai linistit somn si sa ti lasi imaginatia sa ti creeze visurile fara de care nu ai putea ramane treaz dar tu nu poti dormi sau te trezesti si simti nevoia sa ti impartasesti gandurile cu cineva sau din contra sa ti le aline, cand il suni si el este inca la bariera dintre lucid si adormit iti spune " ce s-a intampat?" si " nu, nu e nicio prolema,scumapa mea, te ascult chiar daca acum ar fi trebuit sa dorm si sa fiu odihnita pentru examenul de maine sau orice chestie cotidiana m ar astepta in ziua urmatoare, dar tu spune" . sau atunci cand te vede trist sau faci un gest ce ii da de inteles ca ceva s a intamplat te inclesteaza afectiv cu cele doua brate.. cam asa >:D<

    scumpete mica esti o bomboana >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Mersi mult si trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa ai rabdarea suficienta pentru a citi tot :))
    Dar in ultimul timp , defapt de cand te'am cunoscut , ai devenit o persoana importanta pentru mine . >:D<

    RăspundețiȘtergere