vineri, 26 noiembrie 2010

Gânduri


Am ajuns la capăt de drum . Parcă deja simt gustul sângelui inundându-mi toate simţurile , oprindu-mi respiraţia şi făcându-mă să mă cutremur de durere . O lacrima arzătoare se pierde pe obrazul meu , în căutarea luminii . Cu fiecare secundă simt cum inima îmi pulsează mai tare , iar sângele îmi aleargă mai repede prin 
vene , ca şi când ar vrea să evadeze . Nu îmi mai rămâne decât o singură soluţie . Mă las purtată de gânduri , înecându-mă în întunericul propriului meu trup , lăsând fiecare iluzie în urmă . 
Pânza nopţii îmi acoperă privirea pierdută , furându-mi speranţele , aminitirile şi ...sufletul.


3 comentarii:

  1. Postul e pentru cineva special .
    Cineva care m-a făcut să descopăr şi părţile bune ale acestei lumi .
    Mulţumesc .

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb, turta :X >:D< Atat pentru valoarea artistica cat si pentru cea sentimentala.
    Multam' pentru dedicatie :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ai pentru ce .
    Ma bucur ca iti place :*

    RăspundețiȘtergere